Bobine tegen lage prijzen

Bent u op zoek naar Bobine tegen een redelijke prijs ? Wij kunnen u Bobine bieden voor verschillende automerken
  • Selecteer onderdeel groep >
  • Bobine
Uw auto selecteren

Voor deze automerk kunt u een Bobine besteld

  • Originele Bobine voor VW
  • Originele Bobine voor OPEL
  • Originele Bobine voor RENAULT
  • Originele Bobine voor PEUGEOT
  • Originele Bobine voor FORD
  • Originele Bobine voor MERCEDES-BENZ
  • Originele Bobine voor BMW
  • Originele Bobine voor VOLVO
  • Originele Bobine voor TOYOTA
Auto onderdelen producent
  • Koop aan Bobine van BOSCH
  • Koop aan Bobine van FEBI BILSTEIN
  • Koop aan Bobine van RIDEX
  • Koop aan Bobine van MAPCO
  • STARK Bobine online
  • NGK Bobine online
  • VALEO Bobine online
  • TOPRAN Bobine online
  • Cataloog Bobine van fabrikant SWAG

Selectie van Bobine op Reservedelenstore.nl

  • Adviesprijs: 44,21 €
    37,58 €**
    30,06 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 221 504 464
    Fabrikant BOSCH
    EAN 3165143722770
    Nominale stroom [V]14
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 68,67 €
    35,02 €**
    28,02 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 5DA 193 175-551
    Fabrikant HELLA
    EAN 4082300563030
    Aantal polen3
    OntstekingspoelBougieschacht bobine
    Nominale stroom [V]12
    MonteerwijzeGeschroefd
    Aantal gaten voor montage2
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 42,58 €
    36,19 €**
    28,95 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 986 221 023
    Fabrikant BOSCH
    EAN 3165144049760
    Nominale stroom [V]14
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 38,74 €
    32,93 €**
    26,34 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 221 504 800
    Fabrikant BOSCH
    EAN 4047025410229
    Nominale stroom [V]14
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 66,74 €
    56,73 €**
    45,38 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 221 504 029
    Fabrikant BOSCH
    EAN 4047023892911
    Nominale stroom [V]14
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 39,56 €
    33,63 €**
    26,90 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer GN10571-12B1
    Fabrikant DELPHI
    EAN 5012759497753
    Spanning (Volt)12
    Aantal gebruikte contacten3
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 45,81 €
    38,94 €**
    31,15 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 221 604 115
    Fabrikant BOSCH
    EAN 4047024830349
    Nominale stroom [V]14
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 52,29 €
    44,45 €**
    35,56 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 48009
    Fabrikant NGK
    EAN 4010326480093
    Aantal polen3
    OntstekingspoelAansluituitvoering SAE
    Aantal in/uitgangen1
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.

Bobine voor uw voertuig

Opgemerkt zij dat de bobine het hart van het gehele ontstekingssysteem is . Immers is het een noodzakelijke spanning . De bobine wordt gebruikt in alle ontstekingssystemen : elektronisch , contact-en contactloze . Bobine is een soort transformator met twee wikkelingen . De belangrijkste elementen van de bobine zijn primaire wikkeling , secundaire wikkeling en elektrische aansluitingen . Intermitterende lage spanning wordt toegevoerd aan de primaire spoel , terwijl de secundaire wikkeling hoogspanning geproduceerd . Het doorboort de luchtspleet van de bougie om het mengsel te ontsteken in de cilinder van een werkende motor . In kleine motoren wordt er altijd een spoel per cylinder gebruikt , die aangesloten op de stekker met een hoogspanningskabel is.

Er zijn twee soorten bobines - single-vonk-type bobine en bobine voor twee vonken. De laatste wordt meestal gemonteerd in een stationaire high - voltage distributiesysteem , waarin een bobine biedt hoogspanning gelijktijdig twee bougies . Als de bobine kapot is , zal de motor niet starten . De eerste tekenen van problemen met dit deel is hoge temperaturen wanneer het is uitgeschakeld. Om dit te bepalen moet je gewoon om het deel raken . Krijg net buiten de belangrijkste hoogspanning draad van de verdelerkap clip en stel de speling van 6 mm tussen het uiteinde van de draad en het "gewicht " van de auto . Wanneer de spoel is foutloos , zal er een sterke vonk in de spleet verschijnt bij het starten van de motor . Als deze vonk is gering of afwezig is , wordt de bobine kapot .

Als de bobine defect is , bezoek onze online shop . Wij kunnen u diverse bobines bieden voor elke automerken . U zult ook graag onze lage prijzen van fabrikanten en korte leveringstermijnen . In onze online winkel kunt u de reserveonderdelen die ontsteking module , ontstekingssysteem en bougies vinden .

Technische karakteristieken van bobines
  • Soort constructie. Tegenwoordig worden er algemene, individuele en dubbele bobines gebruikt in auto’s. Algemene versies hebben uiteenlopende betrouwbaarheid en een lage prijs, en ze zijn groot en zwaar. Ze kunnen alleen gebruikt worden een de systemen met een ontstekingsverdeler. Als deze defect zijn, zal de motor niet meer goed kunnen opstarten.
    • Individuele versies zijn over het algemeen direct verbonden aan de bougies, en daarom zijn ze effectiever: deze reageren sneller en vormen sterkere vonken, en zijn klein en licht. Meestal is er dan bij een defect maar één cilinder die niet meer werkt, maar ze zijn duurder dan algemene versies en kunnen vaker te maken krijgen met een defect. Bovendien kunnen individuele bobines niet functioneren zonder de nokkenassensor.
    • Dubbele bobines leveren een hoog voltage aan 2 spoelen tegelijkertijd, en daarom zijn ze geïnstalleerd op de motoren met een even getal aan cilinders. De meest moderne versies van deze onderdelen kunnen werken onder omstandigheden met een enkele vonk of met een dubbele vonk. Ze werken minder goed dan individuele versies, omdat ze deksels en bedrading met een hoog voltage nodig hebben, maar ze zijn beter dan algemene versies.
  • Gewicht. Dit wordt bepaald door de constructie van het component. Het heeft ook invloed op het volledige gewicht van de auto.
  • Soort connectie, hoeveelheid contactpunten en de configuratie van de contactdoos. Deze eigenschappen zijn aangegeven door de autofabrikant en de algemene samenstelling van het ontstekingssysteem. Ze hebben niet te maken met doe-het-zelf aanpassing.