Gloeibougies tegen lage prijzen

Voor deze automerk kunt u een Gloeibougies besteld
Gloeibougies voor uw voertuig
Gloeibougies zijn onderdelen in de dieselmotor. Ze hebben de centrale functie om extra energie voor de start te leveren. In tegenstelling tot de bougies , bieden ze geen vonk , maar zijn ze gemeenschappelijke verwarmingselementen . Modern gloeibougies bestaan hoofdzakelijk uit het lichaam , verwarmingselement , verwarming en aanpassing spoelen en bouten voor de verbinding . Gloeibougies ontvangt elektriciteit uit de accu . Controle biedt elektronische besturing met de opwarmtijd .
Bij normaal gebruik van de dieselbrandstof in de cilinders wordt spontaan ontbranden in zodra zij geïnjecteerd mondstukken in de zuiger met een vooraf perslucht verwarmd tot 700-900 ° C. Er is geen behoefte gebruikelijke bougie vonkontstekers zoals in de benzinemotor . Gloeibougies zijn in feite delen van de startinrichting van de motor, belangrijk om de start van diesel na een lange onderbreking ( bij kou ) te vergemakkelijken door het verbeteren van de vorming van de werkende mengsel, vooral wanneer de temperatuur laag is ( onder +5 ° C ) . Eenvoudig gezegd , gloeibougies zijn eenvoudig verwarmingselementen met een spiraal weerstand . Verwarming klossenstang gloed ligt in de verbrandingskamer ( of voorkamer ) van de dieselmotor , zodat de punt bevindt zich op de grens van de werkende mengsel swirl injector .
De start en de toekomstige werking rechtstreeks afhankelijk zijn van de goede werking van de verwarming stekkers . Als de gloeibougies kapot zijn , eerst kunt u een bezoeek aan onze webwinkel brengen en het noodzakelijke onderdeel vinden. Bij het kopen in onze wb winkel bespaart u tijd en geld . U kunt ook aanschaf wisserbladen , brandstoffilters en vele andere onderdelen vinden.
Lengte, diepte van installatie en draadafmeting. Dit is afhankelijk van de constructie van de motor.
Voltage. Deze componenten kunnen werken met een voltage van 12V en 24V. It is het is belangrijk dat deze parameter past bij de technische vereisten van de auto: de individuele aanpassing van het voltage is gevaarlijk.
Minimaal aandraaimoment. De verbrandingskamer kan druk kwijtraken als het gespecificeerde aandraaimoment niet in acht genomen wordt.
Maximaal aandraaimoment. Overschrijven van het draaimoment kan leiden tot deformatie. Er is ook een risico van schade aan het draad, en defect aan de terminal.
Soort bevestiging. Volgens het soort connectie van de toevoerkabel zijn er gloeibougies die geschroefd moeten worden en versies uit één stuk. Het is onmogelijk om het onderdeel te verbinden als het niet past bij de technische eigenschappen van de auto.
Soort verwarmingselement. De gloeibougies met de metalen kern staan bekend om hun voordelige prijzen en verhoogde duurzaamheid, maar ze zijn ontworpen voor lagere hittebelasting en worden minder snel heet dan versies van keramiek. De versies van keramiek zijn efficiënter, omdat ze gedurende hun werking minder tijd nodig hebben om op temperatuur te komen. Ze blijven ook werken bij een hogere temperatuur, rond 1300 °C, maar ze zijn wel duurder.
Aantal wikkelingen. Componenten met een enkelspoelelementen bereiken een specifieke temperatuur, en daarna stopt hun verwarming. Ze worden steeds minder vaak gebruikt in moderne motoren. Gloeibougies met een dubbel spoelelement zorgt voor verwarming in stadia, waardoor de onderdelen altijd met maximale efficiëntie kunnen werken.
Warmtewaarde. Onderdelen met een lage warmtewaarde (of heet) worden vaak geïnstalleerd in kleine auto’s; de onderdelen werken goed in koude seizoenen, en voor het rijden bij gemiddelde snelheid over een korte snelheid. Gedurende een warme tijd van het jaar, bij het snel rijden over een lange afstand en voor motoren met een hoog vermogen, is het beter om de gloeibougies met een hoge warmtewaarde (of koud) te gebruiken.
Nagloeiingsvermogen. Er zijn gloeibougies die enige tijd heet blijven nadat de motor uitgeschakeld is, en dus maximale efficiëntie bieden aan de werking van de vermogenseenheid.