Remschijven tegen lage prijzen

Bent u op zoek naar Remschijven tegen een redelijke prijs ? Wij kunnen u Remschijven bieden voor verschillende automerken
Uw auto selecteren

Voor deze automerk kunt u een Remschijven besteld

  • Originele Remschijven voor VW
  • Originele Remschijven voor OPEL
  • Originele Remschijven voor RENAULT
  • Originele Remschijven voor PEUGEOT
  • Originele Remschijven voor BMW
  • Originele Remschijven voor FORD
  • Originele Remschijven voor MERCEDES-BENZ
  • Originele Remschijven voor VOLVO
  • Originele Remschijven voor AUDI
Auto onderdelen producent
  • Koop aan Remschijven van BOSCH
  • Koop aan Remschijven van FEBI BILSTEIN
  • Koop aan Remschijven van A.B.S.
  • Koop aan Remschijven van RIDEX
  • MAPCO Remschijven online
  • VAICO Remschijven online
  • BREMBO Remschijven online
  • SKF Remschijven online
  • Cataloog Remschijven van fabrikant ATE

Selectie van Remschijven op Reservedelenstore.nl

  • Adviesprijs: 32,86 €
    27,93 €
    25,14 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 82B0022
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191312689
    InbouwplaatsVooras
    Diameter (mm)283
    RemschijftypeBuiten geventileerd
    Centreringdiameter [mm]66
    Type boring / aantal gaten04/06
    Steek wielbouten (mm)108
    Remschijfdikte (mm)26
    Minimale dikte (mm)24
    Hoogte (mm)34,2
    Gewicht (kg)6,6
    Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2Zonder wielnaaf, Zonder wielbevestigingsbout
    Draairichting afhankelijk
    niet looprichtinggebonden
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 37,04 €
    31,48 €
    28,33 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 82B0028
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191312856
    InbouwplaatsVooras
    Diameter (mm)288
    RemschijftypeBinnen geventileerd
    Type boring / aantal gaten10/5
    Gaten-Ø 1 [mm]112
    Dikte [mm]25
    Minimale dikte (mm)22
    Hoogte (mm)49,8
    Gewicht (kg)7,35
    Naaf boring-Ø [mm]65
    Draairichting afhankelijk
    niet looprichtinggebonden
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 43,67 €
    37,12 €
    33,41 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 82B0031
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191312726
    InbouwplaatsVooras
    Diameter (mm)312
    RemschijftypeBinnen geventileerd
    Type boring / aantal gaten10/5
    Gaten-Ø 1 [mm]112
    Dikte [mm]25
    Minimale dikte (mm)22
    Hoogte (mm)49,9
    Gewicht (kg)8,3
    Naaf boring-Ø [mm]65
    Draairichting afhankelijk
    niet looprichtinggebonden
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 20,94 €
    17,80 €
    16,02 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 82B0051
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191314300
    InbouwplaatsVooras
    Diameter (mm)247
    RemschijftypeBinnen geventileerd
    Aantal wielbouten4
    Steek wielbouten (mm)108
    Remschijfdikte (mm)20
    Minimale dikte (mm)18,5
    Gewicht (kg)4,13
    Vereist aantal stuks2
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 40,05 €
    34,04 €
    30,64 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 09.7011.11
    Fabrikant BREMBO
    EAN 8020584023372
    Diameter (mm)256
    RemschijftypeBinnen geventileerd
    Centreringdiameter [mm]65
    Aantal gaten5
    Remschijfdikte (mm)22
    OppervlakteGecoat
    ProductlijnCOATED DISC LINE
    Minimale dikte (mm)19
    Hoogte (mm)36,5
    Draaimoment [Nm]120
    VerwerkingHigh carbon
    Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2Met schroeven
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 39,96 €
    33,97 €
    30,57 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 0 986 478 853
    Fabrikant BOSCH
    EAN 4047024096424
    Diameter (mm)256
    RemschijftypeGeventileerd, Binnen geventileerd
    Aantal gaten5
    Steek wielbouten (mm)100
    Remschijfdikte (mm)22
    OppervlakteGecoat
    Minimale dikte (mm)19
    Wielnaaf doorsnee [mm]65
    Hoogte (mm)36,6
    VerwerkingHigh carbon
    Voldoet aan ECE normECE-R90
    Boorgatdiameter tot [mm]15,6
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 33,74 €
    28,68 €
    25,81 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 09.8695.14
    Fabrikant BREMBO
    EAN 8020584014035
    Diameter (mm)266
    RemschijftypeBinnen geventileerd
    Centreringdiameter [mm]66
    Aantal gaten4
    Remschijfdikte (mm)22
    Minimale dikte (mm)20
    Hoogte (mm)34,2
    Draaimoment [Nm]90
    Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2Met schroeven
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 22,59 €
    19,20 €
    17,28 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 08.7165.11
    Fabrikant BREMBO
    EAN 8020584018132
    Diameter (mm)230
    RemschijftypeMassief
    Centreringdiameter [mm]65
    Aantal gaten5
    Remschijfdikte (mm)9
    OppervlakteGecoat
    ProductlijnCOATED DISC LINE
    Minimale dikte (mm)7
    Hoogte (mm)40,3
    Draaimoment [Nm]120
    Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2Met schroeven
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.

Remschijven voor uw voertuig

Vandaag zijn de schijfremmen de meest voorkomende remsystemen. Dus het belangrijkste element van dergelijke remmen is een remschijf , waarbij de actuator kracht druk . Aangezien de bestaande automotive wrijvingsremmen worden gebruikt als de primaire wijze van werking , tussen de schijf en de remschoen mechanisme is bedekt met een laag wrijvingsmateriaal . Bestaande auto remmen gebruiken wrijving als de primaire wijze van werking . Daarom is er een schoen bedekt met een laag wrijvingsmateriaal tussen de schijf en de rem . Iedereen weet dat de temperatuur in de wrijving paar voorkomt de groei van de effectiviteit van een rem . Hoe intenser de auto vertraagt ​​, hoe meer warmte is en het meer verwarmde remonderdelen zijn . Voor een normale remschoen leidt dit tot een verlies van wrijvingseigenschappen door vermindering van de wrijvingscoëfficiënt . De schijf wordt ook verwarmd . Dit resulteert in problemen met de vorm van het werkoppervlak .

Tegenwoordig een geventileerde schijfrem wordt gebruikt. Het laat steeds remwerking door gunstigere temperatuur van de wrijving paar. Meestal remschijven worden vervaardigd van het gietijzer . De populariteit van dit materiaal wordt verklaard wegens goede wrijvings- eigenschappen en de lage kosten van productie . Samen met deze voordelen , gietijzer heeft een aantal nadelen die het gebruik ervan in bepaalde typen voertuigen te beperken - sport auto's en motorfietsen . Met regelmatige zware remmen , waardoor een hoge temperatuur ( 400 C en hoger ) , kromtrekken van de schijf kan geburen. Als er contact met water maakt in geval van oververhitting , dan dekt de gietijzeren schijf met scheuren en soms kan dit in stukken breken . In de 70 jaar begonnen de ingenieurs aan carbon remschijven in de sportwagen installeren.

Carbon remmen lieten hun metalen tegenhangers achter . In de auto-industrie meer perspectief zijn de keramische remmen . Ze hebben niet zo'n overweldigende wrijving als kool , maar ze hebben een aantal voordelen . Dit materiaal is bestand tegen hoge temperaturen , hoge weerstand, tegen corrosie en slijtage , laag specifiek gewicht en hoge duurzaamheid . Dus , als u problemen met de remschijf heeft , ga niet naar gespecialiseerde winkels of reparatiebedrijven. U kunt eerst een bezoek aan onze webwinkel brengen, waar u kunt een grote selectie van remschijven vinden . Koop noodzakelijke onderdelen in onze webwinkel en bespaar tijd en geld . Wij garanderen u kwaliteit en snelle levering van dergelijke onderdelen zoals kogelgewricht , thermostaat en waterpomp .

Technische eigenschappen van remschijven
  • Diameter. Dit hangt af van de eigenschappen van de wielconstructie en van motorcapaciteit. Hoe sterker de motor is, hoe groter de diameter van de remschijf moet zijn om te zorgen voor goede remefficiëntie.
  • Diameter van het centrale gat. Dit hangt af van het formaat van het montagegat van de wielnaaf. the size of the wheel-hub mounting hole. Het is ideaal als deze overeenkomen.
  • Dikte. Deze parameter heeft directe invloed op de levensduur van het component. Bij het remmen ondergaat dit component hoge temperaturen, dus een dunne schijf zal overhit raken, snel vervormen en kapot gaan.
  • Minimale dikte. Dit bepaalt het moment waarop het component vervangen moet worden. Het wordt bepaald door technische eigenschappen van de auto en constructie eigenschappen van het component zelf. Deze parameter moet vaak gecontroleerd worden: als u gebruik blijft maken van schijven die versleten zijn tot hun minimale dikte, kan dit erg gevaarlijk zijn.
  • Productiemateriaal. De meeste remschijven bestaan uit gietijzer. Dit is duurzaam, goedkoop en betrouwbaar materiaal. Maar de warmtegeleiding hiervan is vrij hoog, dus het is niet verstandig deze bestanddelen te gebruiken voor sportauto’s, omdat deze voertuigen vaak intens gebruikt worden. Remmen gemaakt van gelegeerd staal of koolstof worden geïnstalleerd op dit soort auto’s. Keramische details zijn een vrij nieuwe uitvinding. Ze zijn bestand tegen slijtage en krijgen niet te maken met corrosie. Het frictie-coëfficiënt van keramiek is lager dan dat van andere materialen.
  • Constructietype. Remschijven kunnen bestaan uit één stuk of samengesteld zijn. Schijven uit één stuk bestaan uit één soort materiaal (vaak is dit gietijzer), samengestelde schijven bestaan uit 2 delen, die bestaan uit verschillende materialen (de wielnaaf is gemaakt van aluminumlegering en de ring is gemaakt van gietijzer). Samengestelde componenten werken beter, zijn licht en krijgen minder te maken met deformatie.
  • De aanwezigheid van luchtgaten. De details kunnen geventileerd en niet geventileerd zijn. Niet-geventileerde versies bestaan uit één plaat, die massief of geperforeerd kan zijn. Geventilleerde versies bestaan uit 2 platen, met ruimte ertussen voor betere koeling.