Veren (schroefveren) tegen lage prijzen

Bent u op zoek naar Veren (schroefveren) tegen een redelijke prijs ? Wij kunnen u Veren (schroefveren) bieden voor verschillende automerken
  • Selecteer onderdeel groep >
  • Veren (schroefveren)
Uw auto selecteren

Voor deze automerk kunt u een Chassisveer besteld

  • Originele Chassisveer voor VW
  • Originele Chassisveer voor OPEL
  • Originele Chassisveer voor RENAULT
  • Originele Chassisveer voor PEUGEOT
  • Originele Chassisveer voor BMW
  • Originele Chassisveer voor FORD
  • Originele Chassisveer voor MERCEDES-BENZ
  • Originele Chassisveer voor VOLVO
  • Originele Chassisveer voor AUDI
Auto onderdelen producent
  • Koop aan Chassisveer van FEBI BILSTEIN
  • Koop aan Chassisveer van RIDEX
  • Koop aan Chassisveer van MAPCO
  • Koop aan Chassisveer van VAICO
  • STARK Chassisveer online
  • MONROE Chassisveer online
  • SACHS Chassisveer online
  • TRW Chassisveer online
  • Cataloog Veren van fabrikant TOPRAN

Selectie van Veren op Reservedelenstore.nl

  • Adviesprijs: 31,74 €
    26,98 €
    21,85 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0065
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191262571
    InbouwplaatsVooras
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 29,14 €
    24,77 €
    20,06 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0059
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191261338
    InbouwplaatsVooras
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 67,41 €
    31,01 €
    25,12 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0296
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191459292
    InbouwplaatsVooras
    Dikte [mm]312
    Diameter (mm)147
    Gewicht (kg)2,1
    Vereist aantal stuks2
    Binnendiameter [mm]13
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 88,42 €
    22,99 €
    18,62 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0068
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191260799
    VeervormSchroefveer
    Lengte (mm)339
    Diameter (mm)148
    Diameter 2 (mm)11,75
    Aantal wikkelingen5,5
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 36,42 €
    30,96 €
    25,08 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0017
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191259281
    InbouwplaatsVooras
    VeervormSchroefveer
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 29,80 €
    25,33 €
    20,52 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 188C0155
    Fabrikant RIDEX
    EAN 4059191262151
    Lengte (mm)348
    Diameter (mm)139, 12
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 73,29 €
    30,78 €
    24,93 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 1152209600
    Fabrikant JP GROUP
    EAN 5710412548452
    InbouwplaatsAchteras
    VeervormSchroefveer met constante diameter
    Lengte (mm)358
    Dikte [mm]12,75
    Diameter (mm)118
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.
  • Adviesprijs: 36,76 €
    31,25 €
    25,31 €
    incl. 21% BTW, Verzendkosten
    Product informatie
    artikelnummer 60-0435
    Fabrikant MAXGEAR
    EAN 5902659704689
    InbouwplaatsVooras
    Lengte (mm)368
    Diameter (mm)142, 13
    Conditie  Geheel nieuw
    Jaar van: Dit kenmerk hangt af van het automodel.

Veren (schroefveren) voor uw voertuig

De veer is een van de onderdelen van de ophanging , waarop direct afhankelijk is van de goede werking van elk voertuig . Het verscheen in de jaren dertig en werd al snel de belangrijkste type voorwielophanging in auto's . Dit type voorwielophanging werd verspreid in de jaren zeventig en tachtig . Maar het was minder succesvol op het gebied van geometrie en kinematica vervolgens goedkoop en compact schorsing " McPherson " .

Ook zijn er begrippen als rigide en zachte vering . Dus , wat voor soort vering is beter , stijve of zacht ? De meest geschikte is die is geïnstalleerd door de fabrikant . Als het een stijve veer , de slechte weg het zeer moeilijk zal zijn om de auto bedienen en het contact van de wielen met weg niet stabiel . U zult in staat zijn om slechts een wiel te bedienen . En dit is niet goed . Als de lente is zacht , de hobbels op de weg zijn geen belemmering voor u . Door de lage veerstijfheid , zal de veer absorbeert alle hobbels en de rit zal glad en comfortabel te zijn . Maar er is een nadeel . Er zal rollen zijn in bochten en " afbraak " . Door hen het voertuig oncontroleerbaar .

Vergeet niet dat als je niet het voorjaar tijdig te vervangen , de slijtage van de schokdemper en andere onderdelen zal toenemen . Hierdoor zullen de delen van het lichaam te vernietigen . De gemiddelde levensduur van de veer is drie jaar . Maar veel hangt af van de omstandigheden van het besturingssysteem . De hoofdgerechten van de lente mislukking zijn slechte wegen , auto overbelasting en ongebalanceerde wielen . Als de veer mislukt is, dan moet u naar het service center gaan om dit onderdeel te vervangen. Maar eerst eerst moet u een veer van goede kwaliteit kopen. U kunt een bezoek aan onze webwinkel brengen. Hier vindt u veren van verschillende stijfheiden. Wij verkopen alleen onderdelen van hoge kwaliteit die geleverd worden in korte termijn. Wij bieden ook remblokken , draagarmen en vele andere auto-onderdelen.

Technische eigenschappen van ophangingsveren
  • Lengte. De afstand tot de weg kan aangepast worden door het veranderen van deze parameter. Kortere componenten worden geïnstalleerd voor het verbeteren van de stuurbaarheid, bediening en stabiliteit van het voertuig.
  • Buitenste diameter. Het heeft effect op de stijfheid van het component. Het wordt gespecificeerd door de autofabrikant en u kunt het niet zelf aanpassen.
  • As van installatie. Er zijn veren voor de voorste en achterste as. Deze kunnen variëren in formaat en level van elasticiteit.
  • Dikte van de stang. Hoe dikker deze is, hoe stijver de veer is. Er zijn componenten met een uiteenlopende diameter van de stang. Door aanpasbare stijfheid kunnen deze zorgen voor een hoog niveau aan comfort, bij vele verschillende belastingen.
  • Kwantiteit omwentelingen. Deze parameter is direct verbonden met de dikte van de stang, en ook met de lengte van de veer. Dit onderdeel heeft invloed op het comfort van de rit en de ruimte tussen de auto en de weg..
  • Stijfheid. Dit wordt bepaald door de lengte en diameter van de veer, de dikte van de stang en de kwantiteit omwentelingen. Het heeft invloed op het comfort van de ophanging, hoeveel belasting het voertuig kan hebben, en de stabiliteit, bediening en wendbaarheid. Over het algemeen heeft iedere fabrikant zijn eigen speciale kleurmarkeringen voor het specificeren van de veerdruk van de componenten.
  • De spoel-vorm. Dit bepaalt de werking van de componenten, hun levensduur en weerstand tot verscheidene soorten van belasting. Cilindrische veren zijn vrij simpel om te maken, waardoor ze voordeliger zijn; zij kunnen tegen zijdelingse belasting. Kegelvormige veren worden gebruikt in auto’s als fabrikanten ruimte willen besparen. Deze bestanddelen hebben een langere indrukking en een langere levensduur, omdat hun wentelingen elkaar niet raken bij het samenpersen. Loopveren kunnen tegen zwaardere belastingen, terwijl ze een lange indrukking behouden.
  • Reactie op zwaardere belasting. Bij lineaire veren, blijft de veerdruk hetzelfde bij belasting, terwijl de druk bij progressieve veren hoger wordt, wat ze stijver maakt, en zorgt dat ze efficiënt blijven onder alle omstandigheden.